آشنایی با نرم افزار AirDroid برای آندروید


یکی از بهترین نرم افزار هایی که من باهش کار می کنم AirDroid هست، اگه از شبکه بیسیم برای استفاده از اینترنت و یا انجام امور روزانه خود استفاده می کنید بهتون توصیه می کنم حتما از امکانات این نرم افزار قوی بهره ببرید. 


امکانات: 

با استفاده از این نرم افزار می توانید از راه دور :


  • پیام های شخصی خود را بخوانید. 
  • به ارسال پیام برای دوستان خود بپردازید. 
  • شماره تماس های خود را مدیریت کنید. 
  • برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. 
  • به مدیریت پرونده های موجود بر روی تلفن همراه خود بپردازید.
  • موزیک های روی گوشی خود را بر روی سیستم دسکتاپ گوش کنید.
  • از مقدار باطری گوشی خود و میزان حافظه های داخلی و خارجی آگاه شوید. 


من این برنامه رو به آندروید دارای عزیز پیشنهاد می کنم امیدوارم لذت استفاده ازش رو درک کنند.

تصویر زیر تصویر محیط کامپیوتر رومیزی را در هنگام استفاده از AirDroid در مرورگر نمایش می دهد.



برای دانلود برنامه می تونین از نرم افزار بازار استفاده کنید. 


نظرات 1 + ارسال نظر
Haamed پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:54 http://www.haamed.blogsky.com

من که اندروید ندارم ولی به نظر برنامه خوبی باشه. ممنون از وب مفید شما.

از چه سیستم عاملی داری الان استفاده می کنی ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد