توییت کردن بدون محدودیتی به اسم فیلترینگ


توییت کردن بدون محدودیتی به اسم فیلترینگ



اگه شما هم  مثل من عاشق توییت کردن تو توییتر باشین یک مشکل  برزگ پیش روی خودتون دارید و اونم عدم دسترسی به این وب سرویس دوست داشتنی تو کشور ایران است. من تمامی کلاینت های آندروید رو روی گوشیم نصب کردم اما هیچ کدومشون مشکل من رو حل نکردن، از همه مهمتر آیپد هم نتونست با دنیای نرم افزاراش راه حلی برای توییت کردن بدون پروکسی رو به من نشون بده تا اینکه که مجبور شدم صورت مساله را تا حدی تغییر بدم و براحتی توییت کنم.

 

ارسال ایمیل و توییت 

وب سایتی رو که قصد معرفیش رو بهتون دارم به شما این امکان رو می ده که متنی رو که می خواین توییت کنید براش بصورت ایمیل می فرستید و این وب سایت زحمت توییت کردن رو با نام کاربری شما براتون می کشه همچنین می تونین با ارسال یک ایمیل دیگه از  جدیدترین پست های کسانی که دنباله رو اون ها هستید مطلع شوید. 


TweetyMail.com

مراحل ثبت نام در این وب سایت بسیار راحته و بعد از چند دقیقه می تونین عضو این وب سایت شوید، نکته ای که خیلی مهمه ایمیلی هست که شما برای ثبت نام در این سیستم بکار می برید، ایمیلی که انتخاب می کنید نام کاربری شما را در توییتر مشخص می کند، حال اگر ایملی به ادرس ثبت نام شده به آدرس tweet@tweetymail.com بفرستید متن ارسال شما چه در عنوان نامه و چه در متن نامه به عنوان متن توییت به توییتر ارسال و با نام کاربری شما به نمایش در خواهدآمد.


همانطور که متوجه شدید امکان فیلتر کردن سیستم میل وجود ندارد و منطقی نیز نمی باشد و این یکی از بهترین روش های توییت کردن در این روزهای بد صنعت آی تی ایران است، که بوسیله تمامی دستگاه های همراه نیز قابل استفاده می باشد.


آشنایی با ایمل های TweetyMail.com


Tweet@tweetymail.com

با استفاده از این آدرس می توانید متن دلخواه خود را توییت کنید


Post@tweetymail.com

با استفاده از این آدرس می توانید متن های با تعداد کاراکتر بیش از 144 که یکی از محدودیت های توییتر می باشد را ارسال کنید، وب سایت معرفی شه میزبان متن های ارسالی شما خواهد بود.


Latest@tweetymail.com

پس از ارسال ایمیل خالی به این آدرس تمامی پست هایی کسانی که دنباله رو آنها هستید برای شما ارسال خواهد شد.



برای آشنایی بیشتر با تمامی امکانات این سرویس به این آدرس سر بزنید.




 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد